Realizacje
Realizacje
Opowiadamy o naszych realizacjach, aby pokazać, jak prosty język poprawia jakość życia nas wszystkich. Prezentujemy szerokie spektrum naszych działań i sukcesów. Cieszymy się też sukcesami Klientów, którzy z naszą pomocą wznoszą komunikację na nowy poziom!
Bank Gospodarstwa Krajowego
Szkolenia liderów prostego języka
W BGK przeprowadziliśmy cykl kilkustopniowych szkoleń dla pracowników i menedżerów. Na pierwszym etapie uczyliśmy zasad prostej i poprawnej polszczyzny, na kolejnych wyrabialiśmy umiejętności redagowania tekstów w duchu prostego języka. Szkolenia wyłoniły liderów prostego języka, którzy propagują ten styl komunikacji w organizacji i wspierają swoje zespoły w upraszczaniu dokumentów.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Szkolenia z prostej i zrozumiałej komunikacji
Podczas współpracy z PFRON nauczyliśmy pracowników, jak efektywnie wykorzystywać aplikację Jasnopis w codziennej pracy z tekstem. Przeszkoliliśmy ich też z zasad prostej komunikacji i redagowania tekstów w duchu prostego języka.
Branża finansowo-pożyczkowa
Audyt, uproszczenie, instrukcja oraz szkolenia
Dla lidera branży finansowo-pożyczkowej przeanalizowaliśmy i uprościliśmy treści z jego stron WWW, komunikacji e-mailowej i esemesowej. Przygotowaliśmy instrukcję komunikacji oraz przeprowadziliśmy warsztaty dla pracowników z tworzenia prostych i zrozumiałych treści.
Branża brokersko-finansowa (Forex & CFD)
Audyt i uproszczenie umowy oraz regulaminów
Dla jednego z największych na świecie brokerów Forex & CFD przeanalizowaliśmy i uprościliśmy treść umowy i regulaminu dla klientów indywidualnych.
Urzędy miejskie
Warsztaty z zasad prostej i zrozumiałej komunikacji
Na zlecenie firmy QS Zurich uprościliśmy dokumenty urzędowe i przeszkoliliśmy pracowników urzędów miast Sopotu i Warszawy. Podczas spotkań doradczych pomogliśmy też wypracować pożądany styl komunikacji.
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Audyt, raport, wytyczne
Przeprowadziliśmy analizę ilościową i jakościową tekstów tworzonych w różnych departamentach Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Nasz końcowy raport wskazał pracownikom ministerstwa prostszy i skuteczniejszy sposób pisania.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Audyt strony WWW i uproszczenie
Na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych przyjrzeliśmy się tekstom informacyjnym ze strony internetowej pod kątem stopnia ich trudności z punktu widzenia przeciętnego użytkownika serwisu. Uprościliśmy je tak, by każdemu, kto zechce z nich korzystać, było łatwo je zrozumieć.
Muzeum Pałacu w Wilanowie
Szkolenia dla pracowników
Czy można zastosować prosty język, gdy przychodzi nam tworzyć teksty o historii, historii sztuki, konserwacji dzieł? Zespół Jasnopisu udowodnił, że tak.
Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić